Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΚΡΑΥΓΕΣ




Ένα παράπονό μου θα σου πώ..

Ένα βράδυ δολοφονήθηκε ο ουρανός μου κι απο τότε 
ψάχνω να βρώ που να ακουμπήσω τα μάτια μου να κοιμηθούν...

***

Σου έβαλα ένα δίλημμα ..
Αν προτιμάς τον παράδεισο της ψυχής σου ή την κόλαση του μυαλού μου.

Ήθελες και τα δύο και βρεθήκαμε κάπου στην μέση 

να μην ξέρουμε αν υπάρχουμε ή όχι ..

Και τα δύο ήταν πολλά ..





Δεν είχα ποτέ έναν έρωτα, είχα όμως μια ζωή 

και προσπαθούσα να την αξιοποιήσω αγαπώντας την ...






Kαθόλου μικρός δεν ήταν ο έρωτάς σου...
Μπήκε απο μια χαραμάδα αλλά μου γέμισε μια ζωή !







Εκείνο που φοβάμαι πιο πολύ, είναι μην ξεχαστώ αγκαλιά με το φεγγάρι 
και με κάψει το φως του..
Eκείνο που φοβάμαι πιο πολύ .. μην ξυπνήσουν οι επιθυμίες μου.






Ερασιτεχνικά αγαπώ .
Δεν εξηγείται αλλιώς η εγκατάλειψη.








Στάζει ο ουρανός όνειρα ! 
Και έχει για όλους!
Έτσι μου είπες...






Και μόνο όταν θα με κρύψεις στην αγκαλιά σου 

θα δω τι πραγματικά συμβαίνει στον κόσμο .





Θα'ρθει στιγμή που θα τους πεις ότι ήξερα που πήγαινα,
εκείνοι δεν ήξεραν που να κοιτάξουν.
Θα'ρθει αυτή η στιγμή, κάνε υπομονή ..












ΝΙΚΗ ΤΑΓΚΑΛΟΥ