Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΜΙΑ ΠΛΗΓΗ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ




Γεννήθηκα ένας άνθρωπος, μια καρδιά, μια ψυχή.
Στην πορεία της ζωής μου αναγκάστηκα να δημιουργήσω πολλούς
μέσα στο ίδιο σώμα.
Ο λόγος ήταν για να αντέχω !
Έπρεπε συγχρόνως να είμαι άνθρωπος 
σκληρός αλλά συγχρόνως και ευαίσθητος.
Τρυφερός αλλά και ψυχρός.
Ευγενικός αλλά και αγενής.
Μετριόφρων αλλά και υπερόπτης.
Ορατός αλλά και αόρατος.
Όλα αυτά θα κατέληγαν στην ψυχή την δική μου,
την αληθινή, που όμως θα έκρυβα κάπου
να μην την αγγίζει κανείς.
Οι ίδιοι οι άνθρωποι που με αγαπούσαν με ανάγκασαν
και εγώ για να μπορώ να τους ακολουθήσω συμβιβάστηκα
στα τόσα πρόσωπα.
Σε αγαπώ τις στιγμές που δεν σε μισώ.
Εσύ διάλεξε ποιο πρόσωπό μου αγαπάς
και πρόσεξε ποιο θα πληγώσεις.
Δέκα άνθρωποι μπορούν να κάνουν τα πάντα,
ένας όμως κλαίει…


NIKH TAΓΚΑΛΟΥ